FilmBox odpowiada na każdy nastrój – startuje wizerunkowa kampania reklamowa i nowe pozycjonowanie pakietu.
Gdy nachodzi ochota na dobry film, nowy serial, mocne wrażenia lub coś dla całej rodziny, z odpowiedzią przychodzi pakiet FilmBox. Grupa Kino Polska z początkiem listopada rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową dedykowaną pakietowi, wprowadzając tym samym nowe pozycjonowanie marki.
Działania reklamowe skupione są wokół promocji pakietu FilmBox, obejmującego 5 kanałów telewizyjnych oraz serwis streamingowy FilmBox+. Każdy z produktów w pakiecie realizuje inne potrzeby widzów, czyniąc pakiet komplementarną ofertą dla każdego fana rozrywki filmowej. FilmBox Premium HD dostarcza największe hity filmowe w gwiazdorskiej obsadzie, FilmBox Extra HD proponuje nowe seriale, niedostępne nigdzie indziej w Polsce, FilmBox Family to gwarant rozrywki dla całej rodziny, FilmBox Action zapewnia solidną dawkę adrenaliny a FilmBox Arthouse poszerza filmowe horyzonty. Dodatkowo, dzięki serwisowi FilmBox+ można oglądać to wszystko i jeszcze więcej, w dowolnym miejscu i czasie.
Koncept kreatywny zbudowany jest wokół nastrojów, z jakimi widzowie zasiadają przed ekranami. Bogata i różnorodna oferta pakietu FilmBox sprawia, że każdy może znaleźć tu coś interesującego do obejrzenia.
– “Jako jeden z czołowych nadawców telewizyjnych od lat obserwujemy zmieniające się trendy i oczekiwania widowni. W świecie zdominowanym różnego rodzaju bodźcami, widzowie poszukują komfortu, który wiążę się często z prostotą wyboru. Pakiet, który proponujemy, to klarownie poukładana oferta filmowo-serialowa, precyzyjnie odpowiadająca na potrzeby widza, w zależności od jego nastroju. Czasami mamy ochotę na coś lekkiego i przyjemnego, a czasem na dreszczyk emocji. FilmBox ma to wszystko i jeszcze więcej, bo dzięki FilmBox+ dochodzi do tego możliwość oglądania w dowolnym miejscu i czasie. Nowe pozycjonowanie pakietu stanowi esencję tego, czym ten produkt jest.” – mówi Patrycja Gałązka-Struzik, Chief Marketing & Digital Officer w SPI International.
W kampanii wykorzystano zróżnicowane gatunkowo i stylistycznie filmy z listopadowej ramówki: serial Younger, którego wszystkie 7 sezonów dostępnych będzie na wyłączność w FilmBox Extra HD (emisja od 2.11), Tomb Rider w FilmBox Premium HD (emisja 11.11), Talea w FilmBox Arthouse (emisja 16.11), Magiczny świat Dawida Copperfielda w FilmBox Family (emisja 17.11), Killerman w FilmBox Action (emisja 23.11), a w FIlmBox+ Dom Gucci. Wszystkie tytuły dostępne są również w serwisie streamingowym FilmBox+.
Kampania startuje 1 listopada i potrwa do końca miesiąca. Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, telewizyjną, online, jak również DOOH.
Informacje dodatkowe:
Pakiet FilmBox obejmuje pięć kanałów filmowych: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse oraz serwis streamingowy FilmBox+. Bogata i różnorodna oferta pakietu FilmBox to odpowiedź na każdy nastrój widza, dzięki czemu zawsze można znaleźć tu coś interesującego do obejrzenia. Pakiet stanowi komplementarną ofertę filmów, seriali oraz lokalnych produkcji telewizyjnych, będących propozycją doskonałej rozrywki dla szerokiego grona widzów.
Grupa Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy CANAL+, to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, z sukcesem działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i kanały marki FilmBox.